tirsdag 1. juli 2003, 14:08, skrev Jonas Smedegaard:
Terminal = konsol!
Hva er galt med: skall?
http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=skall&bokmaal=S%...
Konsoll er jo også brukbart :-)
http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=konsoll&bokmaal=...
- K