Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:200208291841.43325.gaute@verdsveven.com:
Viss eg misforsto i stad, forstår eg iallfall ikkje no. Kva tastar tenker du på?
Dersom «Backspace» (alltid symbol)
«Backspace» har tekst på HP-tastatur.
Forresten, det var vel ikkje desse tastatura med ekle, flate oransje og gule tastar?
Ekle? Du må i så fall meina fargen,
Ja, noko styggare må du leita lenge etter.
for tastatura er supre ;-)
Det kan eg ikkje uttala meg om.
«Programtast», hevdar den hjelpesida eg såg på i Windows XP.
Kva står det i hjelpeteksten.
Det stod eit kort avsnitt som nemnte Programtasten og Windows-tasten, begge med symbolet i parentes.
OK. Då kan me bruka «Programtekst» då.