Axel Bojer skreiv:
Det var litt fram og tilbake om høyre-/venstrepil versus pil høyre/venstre.
Det virket som om de fleste kunne være enige i
<li>Pil venstre</li>
<li>Pil høyre</li>
.. så nå la jeg inn det.
Fint.
PS: Jeg ser selv «Pil opp/ned» står med stor bokstav, skal altså alle tastene regnes som egennavn, uten unntak? (bokstaver og enkelttegn da utelatt).
Ja. Og bokstavar og enkeltteikn *ikkje* utelatne. Me skriv for eksempel «Ctrl + A», med «A» med stor bokstav (som på tastaturet).
Men me har unntak der me ikkje brukar namnet på tasten direkte. Me kan for eksempel enten skriva «Tab»-tasten eller «tabulatortasten».
Litt mer kontroversielt er kanskje
<td>company</td><td>firma, bedrift, selskap, kompani</td>... dette er riktignok alle betydningene ordlista finner, pluss forma, som er enda et synonym.
Men er dette noko som bør vera med i fellesordlista, då? Er ikkje dette noko for vanlige ordbøker? (Synest òg for eksempel oppføringa for «typography» bør vekk.)
For øvrig brukar me gjerne «verksemd» på nynorsk.