j
k
j a
j l
ons, 06,.04.2005 kl. 14.32 +0200, skrev Terance Edward Sola:
Er det helt seriøst "nisse" dere pleier og oversette daemon med? :-) (Se: Fellesordlisten)
Jeg har ganske konsekvent brukt "tjeneste" for daemon såvidt jeg kan huske.
Mvh Kjartan
Back to the thread
Back to the list