onsdag 19. mars 2003, 23:25, skrev Petter Reinholdtsen: | Jeg har nå hentet ut oversetterfilene for apt og base-config fra | Debians CVS, og lagt dem inn i skolelinux/i18n/others/ hos oss. Kan | dere få oversatt disse, så skal jeg forsøke å få tid til å sende dem | tilbake til Debian.
Ypperlig! Skal se om jeg får tatt en titt på dem. (Og skulle jeg ikke rekke det, så kanskje noen andre kan ...)
-Axel
| Jeg har endelig fått lagt inn bokmålsoversettelsen av tasksel tilbake | hos Debian, og skal forsøke å få oppdatert filene for | debian-installer. | | JFYI.