On Thu, 2008-05-08 at 06:51 +0200, Hans F. Nordhaug wrote:
aptitude og dpkg snakker en del om «pending triggers» og «awaited triggers». Jeg er litt usikker på hvordan man på norsk skiller best mellom disse - kanskje
pending = pågående awaited = forventet
eg prøvde å lese spesifikasjonen, men er ikkje sikker på om eg forstod det rett. med det atterhaldet, ville eg seie awaited = "ventande", sidan det er ei kø over pakkar som skal handsamast. kvar ventande pakke har ei motsvarande liste over "uteståande utløysarar" som skal prosesserast.