På Sun, 19 Feb 2006 01:02:11 +0100, skrev Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
[Gaute Hvoslef Kvalnes]
Linje 1 er teiknsett:
charset ISO8859-1
Skal det være 'charset ISO8859-1' eller bare 'ISO8859-1'? Din utgave har det siste, så jeg valgte å bruke den varianten.
Jo, stemmer.
Jeg la ut ny og bedre utgave på URL:http://developer.skolelinux.no/~pere/debian/no_NO-pack-2.0.4.pere.1.zip. Kan noen teste? Hovedendringen er sammensetningsreglene, både filnavn og innhold er endret.
Den ser ut til å fungera fint.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes