Kjartan Maraas skreiv:
Ellers er vi et par stykker som jobber direkte i GNOME SVN med dette både for nynorsk og bokmål. Bidragsytere har kommet og gått og over tid er det vel en kjerne på 4-5 som har holdt det gående.
Eg vil gjerne skyta inn at eg har tenkt å vakna så smått til liv igjen så snart eg får linux-maskinen min på nett.