"Failed to post service notification message"
Veit du kva dette betyr? Er det ei melding klient sender til tenaren for å fortella at han er tilgjengelig?
Det er ifølge forfattaren ei feilmelding når kommunikasjonen mellom sjølve programmet og NT Service-delen feilar. Det var visst svært usansynleg at denne dukkar opp i det heile, og forfattaren meinte at det var antakeleg ikkje verd bryet å finna ei god omsetjing.