On Sun, Feb 20, 2005 at 04:56:09PM +0100, Håvard Korsvoll wrote:
Hans F. Nordhaug skrev:
Hei,
i følge meldingen under ser jeg at nynorsk (nn) har fullført oversettelsen for "menu". Jeg klarer ikke finne filen i vår CVS. Er det en forglemmelse? Jeg tenkte jeg skulle støtte meg på den når jeg startet arbeidet på menu for bokmål. (Jada, jeg finner filen på http://www.debian.org/international/l10n/po/nn.)
Hei
Det er eg som har gjort omsetjinga. Grunnen til at ho ikkje ligg i vår CVS er rein latskap frå mi side. Eg berre sendte ho tilbake til utviklaren på e-post.
Jeg fant ut at det var deg, ja.
Når eg tenkjer etter er det eigentleg greit at ikkje alt ligg i vår CVS. Pakkar som vi ikkje har så stor fokus på vert lett utdaterte og ulike versjonar fleire stader kan lett føre til at nokon gjer dobbeltarbeid.
Godt poeng. Jeg gjør som deg.
Hans