Tonje Ostby tonje.ostby@chello.no skreiv i innlegget news:OFD1182AB0.E77A2EBC-ONC1256C01.004F600D@akershus-f.kommune.no:
Jeg må dessverre si at din argumentasjon for å bruke bare a-endelser ikke overbeviser oss.
Eg har ikkje hørt *nokon* argumentasjon frå dykkar side for å blanda a- og e-endingar heilt utan system. Og folk (språkfolk) *vil* sjå på ei slik blanding som vakling. Ein korrekturlesar av lærebøker ville sannsynligvis slått ned på dette. De *vil* få kritiske spørsmål om kva system som blir brukt. Då bør de ha gode svar!
Bruker man bare a endelser, bør man egentlig tilpasse stilen i resten av språket for å få et radikalt bokmål.
Nei. Det som du sikkert meiner med «radikalt bokmål» ligg for det meste *utanfor* læreboknormalen. So lenge de held dykk innanfor læreboknormalen vil aldri bli språket «radikalt».
Eg viser elles til boka _Godt språk i lærebøker_, tilgjengeleg gratis frå <URL: http://www.sprakrad.no/laerebok.htm >.