Karl Ove Hufthammer skrev:
Laurdag 2. august 2008 skreiv Petter Reinholdtsen:
Kunne godt likt å standardisera «system administrator» og liknande nemningar til «systemansvarleg», og legga dette inn i fellesordlista? Innvendingar?
Personlig omtaler jeg vedkommende som systemadministrator, og ville blitt forvirret av om systemansvarlig er det samme som systemeier eller systemadministrator.
«Systemansvarlig» som omsetting av «system administrator» *er* alt ganske etablert på norsk. Blant anna har Microsoft standardisert på dette i terminologilista si.
Jeg stemmer for.
-Axel