Hei! Det kan virke som om arbeidet med ordlistene har stilnet litt.
Kort status oppdatering:
1. Jeg har brukt lang tid på å skjønne bygging en av ordlister for ispell. 2. Toralf Lund har gjort en god jobb og oppdatert systemet for bygging av ordlister. Dette finnes på www.toralf.net/spell. Her er det lagt til muligheten for å bygge ispell, aspell, myspell ordlister. 3. Jeg håper å ha lagt til de endringene som Toralf har gjort i løpet av neste uke og lage en ny release av ordlistene for norsk. 4. Det er uklart hvordan det kan legges til nye ord uten å ødelegge det som allerede er gjort av Rune Kleveland.
Todo liste:
1. Lage ny pakke med endringene fra Toralf 2. Gi beskjed til debian vedlikeholder av Inorwegian at det er ny pakke. 3. Gå gjennom nynorske ord og sjekke de mot ordlliste. 4. begynne å legge til nye ord. Hvordan dette skal gjøres er uklart.
Mvh Torstein Dybdahl