Fredag 24. januar 2003 15:32 skreiv Vidar Løkken:
Er denne påmeld,
Nei.
eller har spam sneke seg igjennom?
Ja, kven som helst kan posta til i18n-listene. Dette er til mykje større nytte enn ulempe, for det hender ofte at ein eller annan treng informera omsetjarane om eitt eller anna. Eg har nett bladd gjennom eit par månader av listearkivet, og ser at spam er eit veldig lite problem på i18n-nn.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes