j
k
j a
j l
mandag 22 juli 2002, 14:09, skrev Tonje Ostby:
Jeg sier forresten komplekse tall og ikke komplekse uttrykk. Håper det er OK, for det virker OK og klart.
Ser bra ut med rett bruk av substantiv og greier :-)
- K
Back to the thread
Back to the list