Onsdag 30. april 2003 21:09 skreiv Keld Jørn Simonsen:
Det var dog merkelig. Mine bankforbindelser omfatter bl.a. Den norske Bank. Kan det være en forskjel mellom bokmål og nynorsk?
Nei.
Hvilke erfaringer har andre?
Min bank (nynorskbank) brukar punktum. Lånekassen, likningskontoret og skatteetaten brukar mellomrom. Dei fakturaane eg har liggjande brukar mellomrom, punktum eller ingenting, nokså likt fordelt.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes