On man, 2007-09-10 at 18:52 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Nei, templates er berre nyttig ved bruk av kataloghandsamaren i KBabel, og då berre for nye program som ikkje har eksisterande omsettingsfiler. Ved omlegging til KDE 4, la eg til omsettingsfiler for alle programma som hadde malfiler, so det er ikkje so nøye å ha «templates» lasta ned lenger.
Ah - OK. Jeg foretrekker å bruke katalogbehandleren, jeg, for den gir god oversikt over status for de forskjellige filene. Så er jeg i gang igjen, da -
Bjørn S.