j
k
j a
j l
[Axel Bojer]
Det er sant, vi får prøve hardt?
Vi får gjøre det. :)
Sakslisten trenger litt arbeid, dog. <URL: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%C3%B8te/2007-08-12 >
Vennlig hilsen,
Back to the thread
Back to the list