Ikke helt sikker hvordan og hvor dette skulle legges, så jeg sender det som en e-post til lista:
- Hvilke oppgaver skal prioriteres, hvilken rekkefølge?
- Hvilke felt i «filformat.html» er viktigst, hva skal endres?
- Hvor detaljert skal vi gå inn på grammatiske angivelser?
- Hvilke tekniske forbedringer trenger vi?
- Automatisk innlegging av ulike former, a la bil -> biler, bilen osv?
- Ulike tekniske forbedringer, nevnt på hjemmesiden?
- Innsending av nye ord for annen/tredje ... gang, kan det skriptes?
Sikkert flere ting jeg har glemt :-) Kanskje andre kan fylle på lista så vi har en oversikt før møtet starter?
Mvh Axel
OK, fant ut av det, la det inn på: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306
-A.