Ikke helt sikker hvordan og hvor dette skulle legges, så jeg sender det som en e-post til lista: * Hvilke oppgaver skal prioriteres, hvilken rekkefølge? * Hvilke felt i «filformat.html» er viktigst, hva skal endres? * Hvor detaljert skal vi gå inn på grammatiske angivelser? * Hvilke tekniske forbedringer trenger vi? * Automatisk innlegging av ulike former, a la bil -> biler, bilen osv? * Ulike tekniske forbedringer, nevnt på hjemmesiden? * Innsending av nye ord for annen/tredje ... gang, kan det skriptes?
Sikkert flere ting jeg har glemt :-) Kanskje andre kan fylle på lista så vi har en oversikt før møtet starter?
Mvh Axel
Ikke helt sikker hvordan og hvor dette skulle legges, så jeg sender det som en e-post til lista:
- Hvilke oppgaver skal prioriteres, hvilken rekkefølge?
- Hvilke felt i «filformat.html» er viktigst, hva skal endres?
- Hvor detaljert skal vi gå inn på grammatiske angivelser?
- Hvilke tekniske forbedringer trenger vi?
- Automatisk innlegging av ulike former, a la bil -> biler, bilen osv?
- Ulike tekniske forbedringer, nevnt på hjemmesiden?
- Innsending av nye ord for annen/tredje ... gang, kan det skriptes?
Sikkert flere ting jeg har glemt :-) Kanskje andre kan fylle på lista så vi har en oversikt før møtet starter?
Mvh Axel
OK, fant ut av det, la det inn på: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306
-A.
* axelb@skolelinux.no (2006-03-05 23:47):
Kva tidspunkt tek møtet til? Denne vevsida seier 19:00, medan e-posten som vart sendt ut seier 18:00 (i subject).
Erik
[Erik Haugan]
Kva tidspunkt tek møtet til? Denne vevsida seier 19:00, medan e-posten som vart sendt ut seier 18:00 (i subject).
Websiden var feil. Det starter 18:00, og websiden er nå oppdatert.
On 3/6/06, Petter Reinholdtsen pere@hungry.com wrote:
[Erik Haugan]
Kva tidspunkt tek møtet til? Denne vevsida seier 19:00, medan e-posten som vart sendt ut seier 18:00 (i subject).
Websiden var feil. Det starter 18:00, og websiden er nå oppdatert.
Bæsj, eg kom ein time for seint :(
Håvard
On 3/6/06, Petter Reinholdtsen pere@hungry.com wrote:
[Erik Haugan]
Kva tidspunkt tek møtet til? Denne vevsida seier 19:00, medan e-posten som vart sendt ut seier 18:00 (i subject).
Websiden var feil. Det starter 18:00, og websiden er nå oppdatert.
Bæsj, eg kom ein time for seint :(
Håvard
... og Petter var syk, Svenn logget seg visst på på feil sted, i det store og det hele gikk det meste galt :-(Hva med å avtale et nytt møte? :-) Hva passer?
Samme tid og sted bare neste uke?
Mvh Axel