fredag 4. juli 2003, 14:51, skrev Harald Thingelstad:
Hookay. Får hive meg inn jeg også.
(...)
Tilbake til hva det er blitt spurt om: Axel vil gjerne ha et kjekt begrep for skjermbildene en får ved å trykke «Ctrl-Alt-F1», «Ctrl-Alt-F2» osv. Hva med «tekstbasert skjermbilde», forkortet «tekstskjerm» ? I motsetning til et grafisk skjermbilde, typisk nok. Et «tekstbasert skjermbilde» kan vise grafikk, men bare som en ekstragreie. Det er teksten som er basis her.
Det kunne duge :-) Bare litt langt, men ellers ...
-A.