[Kjetil Kilhavn]
Tok en liten kikk. ??? og for første gang så jeg nytten av å ha to nettleservinduer åpne ved siden av hverandre :-)
Takk. Har forsøkt å oppdatere siden, selv om jeg kun hadde noen sekunder ledig mellom ståk og hyl her hjemme, og håper jeg fikk med meg alt.
Den engelske annonseringen gikk ut i går, men den norske er ikke sendt ut ennå.