Eivind Tagseth eivindt@multinet.no skreiv i innlegget news:20020722134228.GB4638@tagseth-trd.consultit.no:
- Karl Ove Hufthammer lister@huftis.org [020722 13:26]:
<tr> - <td>stack - </td> - <td>stabel - </td> + <td>stack</td> + <td>stabel</td> </tr>
Har «stack» blitt «stabel»?
Det er dette som har stått i ordlista heile tida.
Har faktisk aldri hørt noen kalle en «stack» for en «stabel». «stakk» har jeg hørt mange ganger...
Eg òg. Ein kan kanskje argumentera for at «stabel» er eit betre ord. Det er jo ein stabel det *er*. Men so tel tradisjonen ein del òg.
<td>symlink</td><td>symbolsk henvising, (symlenke) </td>
<td>sym(bolic )link</td><td>symbolsk kopling, (symlenke) </td> </tr>Hvorfor «kopling»? Vanligvis sier man jo «link» eller «lenke». Akkurat som med hyperlinker. Eller har hyperlinker blitt til hyperkoplinger?
Vel, hos Microsoft har dei det, utan at eg likar det ...