ons, 20.04.2005 kl. 12.18 skrev Petter Reinholdtsen:
[Håvard Korsvoll]
Alle som vil vere med å diskutere eller jobbe med dei norske ordlistene er velkomne på kanalen #spell-norwegian (freenode) i løpet av dagen.
Jeg ser at det ikke er noen der i dag. Ellers er alle oversetterne hjertelige velkomne til #skolelinux og #debian-edu på irc.debian.org (Freenode). En kan godt diskutere valg av ord, oversettelser og stavekontroll også der. :)
Finnes det en webside man kan gå inn på å rapportere om manglende ord (etc) i ordlistene? Kjenner mange som bruker aspell (og andre programmer som baserer seg på de listene), både på Linux og på mac - og som ofte irriterer seg over det. Hadde vært fint med et sted å peke folk, samt gå til selv når jeg finner et manglende ord...
En slik, helt enkel webløsning (som er lett å finne igjen vha. et google-søk eller har en lett huskbar adresse), hadde vært gull verd.
Kyrre Ness Sjøbæk
ps: Bomma på adressen - så mailen havnet hos Petter Reinoldsen. I mailen hvor han var snill å informere meg, nevnte han det danskene har fått til på www.spelling.org
pps: gjorde det ennå en gang. Sorry... Gammel vane å hoppe på "svar"... Hvorfor har ikke denne lista reply-to tilbake til lista!?!?!?