On Tirsdag 9. juni 2009 15.21.38 Karl Ove Hufthammer wrote:
Launchpad-folka har no lagt ut ei lita spørjeundersøking om korleis dei kan gjera Launchpad «even better» (hø, hø):
http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=R0mTjKlIjUc2H_2b8kMjF6fg_3d_3d
Jeg ser at de påstår at oversettelser nå sendes oppstrøms, er det tilfelle nå?
Kanskje jeg skulle forsøke å fortelle dem at Pidgin som i programnavnet ikke skal oversettes med "Blandingsspråk" :-) ( Så dette i Xandros på en EeePC)
(har forøvrig kjøpt meg en brukt Asus 900 og nettopp installert Ubuntu 9.04, fjernet Gnome og erstattet med KDE - lokalize virker fint og nå kan jeg oversette på T-banen :-) :-)