Ja, tjeneste og bakgrunnsprosess er to forskjellige ting.
En daemon, derimot, er en bakgrunnsprosess.
https://en.wikipedia.org/wiki/Daemon_(computing)
-frode
-----Opprinnelig melding----- Fra: i18n-no-bounces@lister.ping.uio.no i18n-no-bounces@lister.ping.uio.no På vegne av Kjetil Torgrim Homme Sendt: tirsdag 16. juli 2019 17:42 Til: Thomas Gramstad thomas.gramstad@ub.uio.no; i18n-no@lister.ping.uio.no Emne: Re: [i18n-no] Flere ord til fellesordlista
On Tue, 2019-07-16 at 17:29 +0200, Thomas Gramstad wrote:
Tjeneste er veldig vagt og flertydig i den sammenhengen. Bakgrunnsprosess er tydelig, forståelig og innarbeidet.
bakgrunnsprosess er då noko heilt anna.
bash$ dette_er_ein_bakgrunnsprosess & [1] 17863
teneste er slik eg ser det (potensielt) ei samling med tenesteprosessar, kan vere fleire ulike binærar, slik som f.eks. Postfix-tenesta som består av master, pickup og qmgr (og potensielt fleire).
On Tue, 16 Jul 2019, Øystein Steffensen-Alværvik wrote:
Einig, ikkje nisse for daemon! Men kva med teneste (tjeneste) i staden? Det er det Hufthammer har brukt i KDE, om eg ikkje tek feil.
-- venleg helsing, Kjetil T.
_______________________________________________ E-postlista i18n-no i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no