Den 18.05.2021 20:31, skreiv Kjetil Torgrim Homme:
On Tue, 2021-05-18 at 20:17 +0200, Kolbjørn Stuestøl wrote:
Sidan «usynlege teikn» er brukt i LibreOffice om teikn som ikkje blir skrivne ut, har eg i den norske versjonen brukt: «Set inn eit usynleg teikn i eit ord. Dette teiknetgjer at …». Sjølvsagt er eg open for andre løysingar.
eg ville som nemnt brukt "merke" sjølv, men "teikn" er tilstrekkeleg abstrakt for meg, så eg skal ikkje opponere mot det valet :-)
Grunnen til at eg valde «teikn» er at "Word Joiner" er eit Unicode-teikn og at eg ønskjer å vere mest mogleg konsekvent i namnebruken, altså å bruke «teikn» for desse kodane. Kanskje eit tynt argument. Veit ikkje om det er gjennomført heller. Har ikkje kontrollert. Men byter gjerne til «merke» om det kjem inn fleire ønskje om det.
Helsing Kolbjørn