Kyrre Ness Sjobak kyrre@solution-forge.net skreiv i innlegget news:1112188509.3429.18.camel@localhost.localdomain:
Ja det er rot i språkkoder - de har no.po og ikke nn og nb - delvis fordi det bare er en norsk oversettelse - til bokmål. Er dette et problem annet enn organisatorisk?
Ja.
Det er vel bedre at nynorskfolket får bokmål enn engelsk?
Både GNOME og KDE brukar dei rette språkkodane no, so resultatet er vel heller (?) at ingen får bokmål og alle får engelsk.
For øvrig støttar vel GNOME språkprioritering? Slik er det iallfall i KDE, der eg får nynorsk, bokmål, dansk, britisk eller amerikansk tekst (i prioritert rekkjefølgja, etter kva som er tilgjengelig). Det er svært sjeldan eg ser eit engelsk program ...