j
k
j a
j l
Er det noe jeg kan hjelpe til med i OO-oversettingen? Håper dere legger oversettingen ut på skolelinux CVS slik at jeg kan se hvor lang dere er kommet (og dermed ikke oversetter det som dere allerede har oversatt).
Arne
Back to the thread
Back to the list