[Axel Bojer]
Er visst litt forut for min tid, dette er på *mandag* kl. 1800
Jepp. Til alle nye lesere, så minnes det om at stavekontrollprosjektet arrangerer IRC-møte på #spell-norwegian i IRC-nettet Freenode (f.eks. irc.debian.org) i dag kl. 18:00 norsk tid.
Agenda og slikt finnes på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%c3%b8te/2006-03-27.
... og jeg klarte altså ikke å komme til tross for at jeg sendte ut første varsel :-(Håper det ble noe av? Hvem kom?
Mvh Axel