On Thu, 8 Aug 2002, Axel Bojer wrote:
Nå har jeg kvalitetssjekka kspread så godt jeg kunne. Bjørn: du må ha hatt litt av en jobb med denne!
I like måte, Axel :-)
Nå tror jeg den skal være Ok. Men en ting lurte jeg på: Så på de tidligere svarene ang. cotanges osv osv. Sitter igjen med inntrykket, at «arc tangent » betød «invers tangens». Sånn for sikkerhets skyld: var det rett?
Jeg tror de som har hatt matte kan få litt trøbbel med «invers tangens» - men teknisk sett er det jo riktig. I skolematematikken heter vel funksjonen arctan og ikke atan som det forkortes til i programmene, så jeg er jamen usikker. Klaus?
Axel (som nå snart skal gå å spise og dra hjem -og har stemplet ut for lebge siden)
Velbekomme.
Nå har jeg fått unna noen saker fra det andre livet, så kanskje det blir en hjelpefil til i kveld :-)
Bjørn