Måndag 12 mai 2008 skreiv Petter Reinholdtsen:
Det er det vel?
Javel? Hvordan ser vi forskjell på sideformer og andre?
For bokmål finst det ikkje lenger noko som heiter sideformer.
For nynorsk er visst informasjonen mangelfull, so der får me vel klara oss med heile nynorsknormalen, ev. senda ein førespurnad til ordbankfolka.
Da jeg sammenlignet ordbanken mot norsk.words var det en god del rare ord som kun fantes i ordbanken.
Det er ein god del «rare» ord i norsk. ;-)