[Rubén Romero y Cordero]
FYI
Oversettere som er interessert i å diskutere måter å løse Launchpad Translations (tidligere Rosetta) og Upstream problematikken.
Denne kunne vel gjerne vært sluppet igjennom tidligere, slik at jeg i hvert fall kunne vurdert å delta. :/
Betyr dette at det trengs flere til å godkjenne eposter fra ikke-abonnenter for i18n-no@? Ruben kunne med fordel ha brukt en adresse som abonnerer, for å unngå forsinkelsen, men det er en annen skål.
Vennlig hilsen,