On Monday 12 November 2007 12:15:28 Kjetil Torgrim Homme wrote:
On Mon, 2007-11-12 at 10:50 +0100, Axel Bojer wrote:
Kjetil Torgrim Homme wrote:
On Sat, 2007-11-10 at 00:09 +0100, Axel Bojer wrote:
- HotSync -> ?
Direktesynkronisering?
Høres også bra ut!
kva *er* "HotSync"? korleis skil det seg frå vanleg synkronisering?
At den skjer fortløpende / med en gang?
det høyrest ut som replikering, og ikkje synkronisering. kva slags produkt har slik støtte?
Replikering høres bra ut. Det gjelder i alle fall Palms håndholdte, brukt i flere filer i messages/kdepim. HotSync er vel bortimot varemerke for den enheten som kobles til datamaskinen, og som man setter den håndholdte oppi for replikering.
Jeg kunne ha lyst til å kjøre en språkvask på de filene? (jeg har selv oversatt store deler av dem :-)
Bjørn