søndag 5. oktober 2003, 20:37, skrev Åsmund Skjæveland:
Er det endeleg vedteke at ordet "tab" skal omsetjast med «arkfane»? Eg meiner sjølv at «flik» er eit betre ord, sidan det såvidt eg kan skjøna er meint å vera ein parallell til slike skiljeark i ringpermar, der det er ein liten flik som stikk ut frå arkbunken. Ein «fane», for meg, er slikt spraglete tøystykke som er fremst i 17. mai-toget, tett følgd av flaggborg og orkester. Eg synest «arkfane» virkar som ein kunstig konstruksjon.
Ja, vi bestemte vel det i fjor sommer, altså et år siden, da vi gikk igjennom hele ordlista. Noe av grunnen er vel at denne språkbruken er (vel-)etablert i f.eks Microsoft programmer, men også andre steder. «Faneblad, og flik» står overstrøket. I og for seg kunne vi vel brukt noe annet, men det er også viktig å være konsistent for å hindre forvirring (faneblad? Hmm var det det samme som arkfane tro? ... Slike sprøsmål bør leseren slippe å ta stilling til, om mulig. Det er nok av andre spørsmål :-) Et annet aspekt er at, selv med automatisk søk og erstatt er det en god del jobb å endre dette. Mao: Om vi skal endre dette så bør, mener jeg, enten: a) det forrige ordet være direkte feil. b) det nye ordet være så *mye* bedre at det er verdt bryet å skifte det ut.
I dette tilfellet vil jeg gå inn for å beholde det vi har, av ovennevnte grunner.
mvh Axel http://i18n.skolelinux.no/nb/Fellesordl.eng-no.html#T