Den 25.05.2015 23:45, Håkon Løvdal skreiv:
Forslag: LEGGSAMMEN eller kanskje bedre REGNSAMMEN. Det funksjonen gjør[1] er å kjøre førsteargumentsfunksjonen på hver av referansene og så legge sammen alle disse resultatene.
Beskrivelsen kan være "Regner ut et totalresultat i et regneark" eller "Regner ut et aggregat i et regneark".
Oppslag på http://www.tritrans.net/cgibin/translate.cgi?spraak=Engelsk&Fra=AGGREGAT... gir forslagene "addere, aggregat, legge til, tilføye, tillegg".
Mvh Håkon Løvdal
[1] Basert på min forståelse av å lese beskrivelsen her i eposten.
Takker for innspelet. Ut frå tidlegare diskusjonar har eg vald å bruke SAMANDRAG for AGGREGATE. Men, som eg skreiv tidlegare, så er eg open for å endre dette. Kva seier fagfolka til dette nye forslaget? Jobben min er å setje om til dei termane både fagmiljøet og den vanlege brukaren finn mest mogleg tenleg og i samsvar med det dei er vane med. Sidan eg har vore, og er, usikker på kva som er rette omsetjinga, har eg ikkje omsett ein del av forklaringane som kan kome opp når du brukar funksjonen. Så takk for at du minna meg på dette. Kolbjørn