Den 01. okt. 2012 22:02, skrev Petter Reinholdtsen:
[Axel Bojer]
Bare hos meg?
Fungerte hos meg nå, i hvert fall.
Fungerte etterhvert for meg også :-)
Er det flere som kunne tenke seg å være kontaktperson?
Har pusset opp teksten, slik at den å ser slik ut. Rekker neppe siste finpuss i kveld, så jeg satser på å sende den ut i morgen tidlig.
(...)
Flott!
Mvh Axel