Jeg tror vi bør ta et IRC-møte for å koordinere stavekontroll-arbeidet. Hvem er interessert? Når passer det? En gang i neste uke, eller uka deretter? Hvilken kanal? Foreslår #spell-norwegian på irc.debian.org.
Jeg foreslår at vi tar utgangspunkt i arbeidslista fra Håvard, og ser hvor vi er i løypa.