søndag 12 oktober 2003, 22:00, skrev Karl Ove Hufthammer: | Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget | | news:200310101959.18708.axelb@skolelinux.no: | > Dette ordet mangler, ja. VOpera bruker vel «bunad» på nynorsk; | > har bokmålsfolket noe like kreativt? Drakt? utseende? Eller | > ham? | | Nynorskutgåva av Mozilla brukar «drakt».
OK, kanskje bokmål skal overta den da?
-Axel