On Tue, 2002-11-05 at 10:27, Knut Yrvin wrote:
http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/article.jhtml?articleID=429959
Timingen er også perfekt, i og med at office 11 kun kjører på 32bits os, 2000 og XP per idag. De er noen luringer :)
Stian
-- For å melde deg av "Linux i Skolen" eller forandre innstillingene dine: https://init.linpro.no/mailman/skolelinux.no/listinfo/linuxiskolen