On Tue, 2002-11-05 at 10:27, Knut Yrvin wrote:
http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/article.jhtml?articleID=429959
Timingen er også perfekt, i og med at office 11 kun kjører på 32bits os, 2000 og XP per idag. De er noen luringer :)
Stian
-- For å melde deg av "Linux i Skolen" eller forandre innstillingene dine: https://init.linpro.no/mailman/skolelinux.no/listinfo/linuxiskolen
Knut Yrvin:
http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/article.jhtml?articleID=429959
Jeg vil oppfordre til litt mer kritisk bruk av kryssposting mellom listene. Dette angår ikke de som kun er interessert i samisksatsinga spesielt mye.
Gustav Foseid wrote:
Knut Yrvin:
http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/article.jhtml?articleID=429959
Jeg vil oppfordre til litt mer kritisk bruk av kryssposting mellom listene. Dette angår ikke de som kun er interessert i samisksatsinga spesielt mye.
Nei, jaså angår ikkje dette oss? Det er svært interessant at Skolelinux kan bidra til å presse Microsoft til å lage nynorskomsetting. Dette er og ein stor inspirasjon for oss som jobbar for å få data på samisk. Vi bør absolutt bli tipsa om slikt! Også for samiskomsettinga er det eit mål å kunne påverke andre programprodusentar til å lage program på samisk. Slik sett er her ein klar parallell og dei som jobbar med samiskomsettinga er da vel ikkje så innsnevra at dei ikkje bryr seg om anna?
Svein Lund
Svein Lund:
Nei, jaså angår ikkje dette oss? Det er svært interessant at Skolelinux kan bidra til å presse Microsoft til å lage nynorskomsetting. Dette er og ein stor inspirasjon for oss som jobbar for å få data på samisk. Vi bør absolutt bli tipsa om slikt! Også for samiskomsettinga er det eit mål å kunne påverke andre programprodusentar til å lage program på samisk. Slik sett er her ein klar parallell og dei som jobbar med samiskomsettinga er da vel ikkje så innsnevra at dei ikkje bryr seg om anna?
Jeg vil tro at de som er interessert i hva Skolelinux får til abbonerer på de aktuelle mailinglistene og ikke er interessert i å få all mail i flere foldere.
Jeg kan ta feil :-)