Sett er best.
Synes at rekke er bra, mens gruppe er upresist.
Fx: RAID 1 består av to sett / to rekker. Men er RAID 1 en eller to grupper? Gruppe omfatter jo vanligvis "alle" ikke bare delmengder av "alle".
Thomas
On Mon, 23 May 2022, Eivind Ødegård wrote:
Eg kan stadfeste at "sett" har vore brukt om RAID-array på norsk. Konkret var ordet "stripesett", om raid 0. Elles er eg samd i ordet, og "gruppe" er heller ikkje dumt.
Helsing Eivind Ø.