On Sat, 31 Jul 2004 15:55:06 +0200, Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org wrote:
Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no skreiv i innlegget news:1091280414.14516.18.camel@chico.njus.no:
<klypp>
Når ein skal velja mellom eit eksisterande, godt kjent ord (eventuelt med ei naturlig umiddelbar forståelig utvida tyding) og eit ordmessig uforståelig nytt nerdeord synest eg alltid ein bør velja førstnemnte.
Kva med "søppelpost"? Dekkjer spamming, er ikkje eit nerdeord, er sjølvforklarande og høver godt i norsk språkmønster.
Med helsing, Y J Landro