fredag 26. juli 2002, 18:08, skrev Eivind Tagseth : l * Axel Bojer axelb@start.no [020726 16:04]: l > fredag 26. juli 2002, 17:48, skrev Karl Ove Hufthammer : l > l beta-parameteren l > l > Er du sikker på dette med bindestreken? l l Synes bindestrek blir riktig. Det er jo tross alt en bokstav vi snakker l om, og ß-parameteren er i alle fall mer riktig enn ßparameteren. l
Brukte det nå (søk og erstatt er en flott ting!). Men hva med t-fordelingen og f-fordelingen? (Stor eller liten T og F?)
Gir den tosidige P-verdien av en Z-test (ditto?)
Når det gjelder personnavn som er en del av funksjonsnavn (Pearsons produkt-moment og weibull-forddelingen f.eks) er det kanskje slik at de orda med genitiv av personnavnet (Pearsons) skrives med stor bo0kstav, og de som er substantivisk brukt (weibull ?) skrives med liten. Stemmer dette? Det høres jo litt logisk ut ... (Og stemmer med måten navn og adjektiv av navn eller blir skrevet på ...)
Ellers: Returns the chi square independence test. =Gir det uavhengige kjikvadrat-forsøket.? (eller betyr «independence test» noe helt spesiellt ?)
The observed data array. =Den observerte datatabellen. ??
Axel