Åsmund Skjæveland aasmunds@student.matnat.uio.no skreiv i innlegget news:20020725131645.F44230@bzzzt.fix.no:
Ja, spesielt sidan ' n n ' sin x er ein etablert notasjon for (sin x) når n er eit positivt heiltal. Men det går nok bra.
Ja, dette er uheldig. Sjølv brukar eg ^-| i staden for ^-1 for inverse funksjonar. (Det ser betre ut i handskrift!) Det er slik 1-tala for inverse funksjonar ser ut på reknemaskina mi, og det løyser alle problema.