On 2012 5 3 09:36, "Kolbjørn Stuestøl" kolbjoern@stuestoel.no wrote:
Ja, men eg skulle gjerne hatt eit ord eller to å bruke her før programmet
blir vanleg tilgjengeleg og vi kanskje endar opp med «cage transform» utan omsetjing.
Foreslår «frihåndstransform». Kommer ikke på noe bedre.
-thomas nygreen