Hei! Noe sent, men jeg så nærmere på denne feilrapporten: http://bugs.kde.org/show_bug.cgi?id=155795
og det ser ut til at eneste feil er norske hermetegn der tommetegn skal brukes, da dette ikke skal vises, men tolkes av et program. Jeg så i alle mappene vi har, og fant ikke dette i KDE 3.5.5, og heller ikke i KDE 3, da denne mappa ikke finnes i det hele tatt (/kde3-trunk/nb/messages/kdepim/). Men i KDE 3.5-stable og kde4 rettet jeg det.
Fikk imidlertid ikke meldt inn dette, da jeg fikk følgende beskjed:
Sender fildata .svn: Innsending feilet (detaljer følger): svn: User axelb does not own lock on path '/trunk/i18n/kde4-trunk/nb/messages/kdepim/kmail.po' (currently locked by huftis)
Har Karl Ove låst SVN? Når er dette i så fall over, så jeg får meldt inn feilen (ikke at det haster, men greit å vite). Håper Geir Ove kan melde disse inn før neste versjon, så vi slipper mer av denne feilen :-)
Hilsen Axel Bojer