fredag 22. oktober 2004, 23:11, skrev Axel Bojer: | fredag 22. oktober 2004, 23:08, skrev Karl Ove Hufthammer: | > Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget | > | > news:200410081718.22660.gaute@verdsveven.com: | > > «Skriveprogram» er så godt som ledig som faguttrykk, og difor | > > kan me som Karl Ove seier definera tydinga sjølve. Ordet er | > > ikkje meir uklart enn «text editor». (Bortsett frå at «text | > > editor» er etablert.) | > | > Og elles bør me vera klar over at ordpara «word processor» og | > «text editor» ikkje er so mykje brukt *saman*, i same situasjon, | > at det vert problem av det. | > | > Eksempel på bruk: I eindel e-postprogram finna valet «bruk | > eksternt skriveprogram». | > | > Altso vil «tekstbehandlar» og «skriveprogram» sjeldan brukast til | > å *skilja* mellom to forskjellige program; dei vil heller vera | > naturlige ord å bruk på dei to forskjellige programtypane. | | Hvis det du sier er rett, så er det et argument for ikke å bry seg om å ha | ulike ord, men slå de to sammen, siden alså sammenhengen ordet brukes i | forklarer hva som menes. | | -Axel
Men bortsett fra dét; er ditt innlegg å forstå som et forsvar for å bruke «skriveprogram»?
-AB