Tysdag 8. juli 2008 skreiv Kent Dahl:
Me har prøvd å bli kvitt desse utdaterte språkkodane i åresvis.
Hvilke ønskes å legge død? Mener du generiske "no" og/eller "nb_NO" og "nn_NO"? Jeg forstår det som at "nb" og "nn" er de foretrukne kodene, korrekt?
Ja. Kort oppsummert har me blitt einige om å *berre* bruka språkkodane og språknamna
nb = Norwegian Bokmål = Norsk (bokmål) nn = Norwegian Nynorsk = Norsk (nynorsk)
Merk bruk av «å» òg på engelsk (i samsvar med ISO 639), og at ein på engelsk har store forbokstavar i både «Norwegian» og «Bokmål»/«Nynorsk», mens ein på norsk brukar parentes og liten bokstav i «bokmål»/«nynorsk» (og sjølvsagt òg i «norsk» om dette står midt inni ei setning).