Hei,
Tysdag 14. juli 2009 17.47.21 skreiv Eirik U. Birkeland:
Skal vi standardisere på «opplysning» eller «opplysing» i nynorskomsetjingane?
Ei (eller fleire) opplysning er det du får når du vert opplyst, så det høyres no ut til at ord-paret følger mønsteret.
Mvh, Lars Ivar Igesund